ده اشتباه متداول كه شركت‌ها با ذي‌نفعان باارزش خود در دوره‌هاي تلاطم در بازار مرتكب مي‌شوند:

منبع: دنیای اقتصاد

دسته بندی: مطالب آموزشی (مدیریت، بازاریابی)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:مدیریت,بازاریابی,عصر آشوب,تلاطم,management,marketing,turbulence, توسط کارآفرینی